ارزش‌های سازمانی

مسئولیت

به ثمر نشستن کارهای خوب زمان‌بر است. کارهای خیلی خوب حتی به زمان بیشتری نیاز دارند. این قاعده، به همان اندازه که برای روابط انسانی صادق است برای کسب و کارها هم مصداق دارد.

ما، با پاس‌داشت ارزش‌های سازمانی، قدردانی خود را از تک تک کارکنان و شرکای کاری خود ابراز می‌داریم. ما روابط تجاری سازنده را در طول نسل‌های متمادی پرورش داده و آنها را به بخشی حیاتی از آنچه امروز هستیم تبدیل می‌کنیم.

امروزه واژه پایداری (sustainability) خیلی زیاد و بدون دقت لازم به‌کار برده می‌شود، اما برای ما در کاوکو طنین‌انداز هرآن‌ چیزی است که روزمره انجام می‌دهیم: از روابط انسانی گرفته تا امور مرتبط با محیط زیست یا روابط تجاری. با دل سپردن به سنت‌های گذشته خود، به دانشی که از طریق گوش دادن و یادگیری به دست می‌آوریم تکیه می‌کنیم و آینده خود را بر اساس آن شکل می‌دهیم. این‌گونه است که تعریف ما از رویکرد نوآورانه‌ برای کسب و کار پایدار شکل می‌گیرد.

تنوع

تیم متنوع ما معرف دامنه تنوع محصولات ماست. ما درباره ارزش‌های خود با صدای بلند صحبت می‌کنیم و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها به صورت عمومی ابایی نداریم (SEDEX: Supplier Ethical Data Exchange) . ما از این طریق اطمینان حاصل می‌کنیم که تمامی محصولات‌ و همه کارکنان‌مان ، مشتاقانه حامل این ارزش‌ها باشند. کارکنان آگاه ما راهنمای شما در کسب تجربه‌ای شخصی‌ از کاوکو خواهند بود.

کاوکو این امکان را به شما می‌دهد تا نام تجاری خود را بر روی محصولات کاوکو در تیراژهای بسیار محدود چاپ یا حک کنید.

خدمات پس از فروش

هر یک از محصولات کاوکو به همراه دو سال گارانتی عرضه می‌شود، چرا که ما با خیالی آسوده پشت تک تک محصولات خود ایستاده ایم. ما همچنین تعمیرات مادام العمر را برای محصولات خود ارائه می‌دهیم، زیرا معتقدیم پایداری واقعی نه فقط با حجم تولید زیاد، بلکه با تولید محصولات درست شروع می شود. این قول خودخوانده ماست که محصولی را به شما تحویل دهیم که بدون تردید ضامن قیمت و ارزش متناسب باشند. این چیزی است که عشق، غرور و مهارت ما را در ساخت محصول به همراه دارد.